sábado, 1 de junio de 2013

EXPOSICIÓ AROMA / EXPOSICIÓN AROMA

Em fa molta il·lusió anunciar-vos que durant tot el mes de juny podreu conèixer part de la meva obra a l'Aroma de Manresa. Aquí en teniu una mostra: 

Me hace mucha ilusión anunciaros que durante todo el mes de Junio podréis conocer parte de mi obra en el Aroma de Manresa. Aquí tenéis una muestra:





8 comentarios:

  1. Son geniales, muy bonitos, combinan muy bien, únicos y un regalo muy original. Felicidades.
    @Davidarsu

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias David, tus elogios me animan a seguir adelante con todo esto que he empezado.
      Un abrazo

      Eliminar
  2. El misterioso mundo de los fractales, de esa serie de imágenes que se autoreproducen y de las que parece estar sembrado el universo. Desde una gota de agua a una ola del mar o los mil mundos que se nos ofrecen en un telescopio o en un microscopio.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tu descripción de un fractal me parece sencillamente genial.
      Gracias

      Eliminar
  3. Una molt bona exposició la qual va ser un éxit!
    Una esplèndida sel.lecció de fractals en aquesta página per gaudir-ne serenament.
    Una cosa hem de dir. M. Carme, ens agradaría també veure reflectida apart del castellà la nostra llengua catalana. Seria un honor també per moltes persones. Al final morirem del tot i será pel nostre suicidi.


    Una abraçada

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gracies per les vostres paraules. Si, de mica en mica aniré acabant de polir la pàgina.
      Una abraçada

      Eliminar
  4. Vedere e concentrarsi in queste foto é come intraprendere un viaggio in un luogo buio senza confini, illuminato da colori che trasmettono la sensazione di riscaldare il percorso. Brava!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. gràcies per aquesta manera tan bonica de definir els meus dibuixos.

      Una forta abraçada

      Eliminar